Spring naar inhoud

Wie zijn wij?

Rollwithus is opgericht in 2014. Wij zijn een kleine maar gedreven stichting die zich inzet voor mensen met een beperking.  Belangrijkste aandachtsterrein waar onze stichting zich intensief mee bezig houdt is het “Project Rollwithus”. Samen met MEE West Brabant bieden wij in dit project mensen met een beperking de mogelijkheid om door middel van het volgen van multimedia trainingen extra competenties te verwerven. Ook bieden wij hen op deze manier de mogelijkheid om na hun revalidatie weer een doel en structuur in hun leven te krijgen en de regie terug te krijgen.  Met behulp van vrijwilligers en stagiaires die in dit vakgebied opgeleid worden en die soms zelf ook een “rugzakje” hebben, leren ze om blogs, vlogs en websites te maken. Kijk hier naar een impressie van een dag bij Rollwithus

Rollwithus is ook een aanhanger van het idee dat mensen in een rolstoel grote vooruitgang kunnen boeken door een intensief trainingsprogramma te volgen.  Sinds onze oprichting hebben wij gezorgd voor de aanschaf, de introductie en het gebruik van elektro stimulatie bij verschillende fysiotherapie praktijken.

Rollwithus heeft deze apparatuur in bruikleen gegeven aan PMC Breda. Wij zijn er van overtuigd dat onze doelgroep fitter en zelfredzamer kan worden door intensievere fysiotherapie.  Hierdoor worden ook de integratie en arbeidsparticipatie mogelijkheden voor onze doelgroep groter.

Kijk op ons YouTube kanaal voor meer informatie en video’s hierover.

Mee doen??

Gepubliceerd inMainSite

Wees de eerste om te reageren